خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان مطرح کرد:

رصد و پایش مداوم ورودی‌ها و مرزهای خروجی از خوزستان | اعزام ۴۰ دستگاه اتوبوس برای خدمات دهی به زوار اربعین

سرتیپ دوم پاسدار فلاحی اقدامات و فعالیت‌های بسیج و سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان در اربعین ۱۴۰۳ را در برنامه زنده تلویزیونی «راه نجات» در مرز چذابه تشریح کرد.
کد خبر: ۹۶۲۰۹۸۴
|
۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۷

سردار سرتیپ دوم پاسدار مسعود فلاحی جانشین فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در گفتگو زنده تلویزیونی در مرز چذابه گفت: خروج و ورود زائران امام حسین به صورت روان در حال انجام است و سپاه پاسداران نیز در حوزه‌های خدمتی مرزهای شلمچه و چذابه «با عشق» در حال کار هستند.

او در خصوص اقدامات صورت گرفته در مرز‌های شلمچه و چذابه از سوی سپاه افزود: ما در حوزه زیرساختی و عمرانی، امنیت زائران و خودروها، مسایل فرهنگی و خدمات رسانی به موکب‌ها فعال هستیم و پاسداران و سربازان خدمت رسانی می‌کنند.

سردار سرتیپ دوم فلاحی با اشاره به اینکه در مرز چذابه زائران خارجی نیز تردد دارند ادامه داد: جمع کثیری از همکاران ما برای برقراری امنیت زائرین اربعین از سراسر استان حضور دارند و در سطح مرز‌ها نیز پایش صورت می‌گیرد تا هرگونه تهدیدی رفع شود.

او همچنین اضافه کرد: مواکبی که از سوی سپاه در مرز چذابه راه اندازی شدند؛ ۳ موکب در شلمچه و ۳ موکب در چذابه هستند که پاسداران و کارکنان به صورت نوبتی در آن حاضر می‌شوند.

سرتیپ دوم فلاحی یادآور شد: آماد و پشتیبانی سپاه حضرت ولیعصر (عج) نیز که در زمینه خدمات رسانی بسیار فعال است و با فراهم ساختن حضور بیش از ۴۰ دستگاه اتوبوس در مرز چذابه و شلمچه در حال جابجایی مسافران هستند.

او گفت: حدود ۲۰۰ راننده نیز در حال خدمات رسانی هستند و از ظرفیت رانندگان دیگر دستگاه‌ها استفاده شده است.

سرتیپ فلاحی در پایان همچنین گفت که دستگاه‌های بیل مکانیکی برای نصب بیلبورد و کامیون برای جابجایی مایحتاج مواکب از سوی آماد و پشتیبانی سپاه در حال ارایه خدمات به زوار حسینی (ع) هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار